30. nov 2008

Iiah ja sõbrad




Eile õhtul võtsin end kokku ja hakkasin sotsiaalseks. Et tutvumine majanaabritega paremini sujuks, haarasin kaasa oma sõprade kingitud Kalevi tiramisu šokolaadi (ärge nüüd palun pahandage, et ma seda üksinda nurgas kinni ei pistnud) ja seadsin sammud ülakorruse kööki. Seal koguneti vaikselt, hmm, miskit on valesti.. Seal koguneti kõiki liitujaid valjusti tervitades, et enne kohalikku pidu ära käia linnas Urban Velodrome Party'l. Käimas on Bicycle Film Festival ja eile oli siis selle raames kusagil parkimismajas suuuuur pidu. Nii julge ma veel polnud, et kümnekonna võhivõõra kutiga pidusse põrutada, aga nautisin seda istumist, mis enne nende lahkumist oli.

Sain teada, kes peituvad nende koletute loomahäälte taga, mida olin öösiti kuulnud. Ja tead mis, nad olid kõik väga lahedad tüübid poisilike naljade ja mänguasjadega. Ma enam hästi ei mäleta nimesid ja riike, aga ega sel erilist vahet polegi. Vist. Elualad olid neil disaineir, arhitekt, mehaaniline insener ja mis kõik veel. Külasolevad slovakid olid eriti vahvad, üks tuletas kangesti pikkade juustega (a la Legends of the Fall) Priit Pätti meelde, välimuselt, olemuselt. Mul oli lausa kahju, et ma varem nendega tuttavaks ei saand. Nujahh. Istusime niisama, veetsime aega viimase rongini. Kui poisid lahkusid, hakkasime tüdrukutega peoks ettevalmistusi tegema. Mul oli nadi tunne, et muud peale Iiahi pildiga särgi selga panna pold. Kui ma aga nägin, et teisedki teevad multikateemalisi kostüüme kättejuhtuvatest vahenditest, hakkas mu aju tööle ja jalad viisid mu tuba revideerima. Sutsu aja pärast oli mul prügikottidest saba ja lakk ja kilekottidest kõrvad ja sabalehv. Tulemus oli üllatavalt hea ja teistele avaldas muljet, et ma suutsin olematu ajaga peedist pesumasinale trumli teha. Eesti viigistas seisu Itaaliaga :)

Meie maja pidu algas pärast ühte öösel. Inimesi oli õnneks mõõdukalt, palju eri rahvusi ja multikakangelasi. Mul oli hea meel, et ei kehastunud Pipiks, sest neid tuli lausa kaks! Veel oli jäneseid, Pebbles, Super Mario seen, Mahvalda, šerif, Darth Vader, Leela, Betty Boop, päkapikud jms. Muusika oli suht hea, tantsida sai päris palju, aga kuna taaskord leidsin end inimesi kõrvalt vaatamas, siis pingutasin kella kolmeni ja läksin pessu - proovige paar tundi kilekotis tantsida, pärast on üsna niiske olemine ;)

Uni tuli hea, kestis lausa kella kaheni päeval. Et mitte täitsa soodastuda, läksin ümbrusesse kolama lootuses jõuda Esselunga supermarketisse, mis eile end minu eest peitis. Leidsin ta üles ja pidin nentima, et olin olnud ühe tänavavahe kaugusel. Nojah. Oleks ma ta eile leidnud, kuhu ma siis täna oleksin läinud? Näedsa, iga asi on millekski hea :)

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

No nii! Hakkadki juba itaalia-elustiili sisse elama :) Ja tead, organism lülitub umbes kuu ajaga peoreziimile üle - siis pead lõdvalt kella 5-6-7ni vastu! Ja see tunne,et keegi sind seal ei oota - tõsi ta on, aga sina ise oled seal ja sa oled väga vapper olnud!!!! Nii et lase samas vaimus edasi.

Unknown ütles ...

Sa oleks RAUDSELT 100% pipi olnud :)) aga sinu leidlikus ennast eesliks muuta väärib 101 punkti ;)