20. mai 2009

Nii kuum on tunne!














Juba nädal aega on preili Temperatuur püüdnud ületada maagilist 30 kraadi piiri. Eile see siis lõpuks õnnestus - päeval näitas termomeeter +34 ning õhtul kell üksteist koolist tulles oli sellest ikka veel 25 järel.

12 tundi hiljem taas kooli poole sammudes oli õues juba 30 kraadi sooja. Rohelist foorituld oodates avastasin, et ma vajun - asfalt mu sandaalide all sulas kui mesi! Uuesti liikuma hakates oli vaja rakendada lisajõudu, et sellest kleepuvast massist mõlema jalavarjuga välja tulla. Mis aga üldse kinni jääda ei tahtnud, olid plaastrid mu ville täis jalgadel.. tänu nende ujuvusele sain veel mõned valutavad täpid ja täitsa uutesse kohtadesse!

Kõige kuumema osa päevast olin õnneks tunnis. Kui ma kella nelja paiku kodu poole suundusin, näitas termomeeter +37!!! Aargh - on alles mai keskpaik ja ma juba natuke kõngen - kuidas ma juulis ellu jään?!? Päikesekreemi kaitsefaktor on mul praegu 50+, kas ma peaks veel kangemat kraami otsima hakkama? Toas ei ole võimalik pükse kanda ja terve me bande lippab ringi särgiväel. Prati tassis täna keldrist hardcore-ventilaatori üles ning elab nüüd nagu tuuletunnelis. Mina magan seega diivanil, sest muidu jääksin automaatselt häälest ilma. See-eest on mul rõõm käia kolm korda päevas duši all ja pesta kaks korda päevas riideid. Vähemalt kuivavad nood viimased rõdul nööri peal vaevalt tunni ajaga. Mis on hea, kui linnukestel on kombeks su äsjapestud püksid täis lasta...


3 kommentaari:

Maria ütles ...

Tundub, on aeg lambakäärid kätte võtta ja oinas pildil paljaks ajada!

Läänesandid ütles ...

Ohsapühapüss!!! Kuumalaine??? Eestis olevat täna rahet sadanud...
Kujutan ette, kuidas see tee sisse vajumine käis... Asfalt sulab... Kujuta veel rohutirtse ja rukkililli tee äärde... :)

ev ütles ...

hehee.. see pügamise jutt pole üldse paha mõte!