21. mai 2009

No mida veel?!?


Kevadsemestri lõpuks on märgitud 15. juuni. Kõik kohalikud, kellega ma olen sel teemal rääkinud, on mulle öelnud, et eksameid tehakse juuni lõpus ja juuli alguses - täpsemad kuupäevad 'ilmuvad' tavaliselt pärast lihavõttepühi. Jänku tuli, tõi muna - selgust aga mitte. Ka maipüha möödus uudisteta.

Eelmisel kolmapäeval ütles mu erialaõpetaja nii muuseas: täpselt kahe nädala pärast on siis eksam. Ahah. Kõige kopsakama, prantsuskeelse aaria olin saanud kätte ainult kolm nädalat varem - mul polnud veel sõnadki peas! [Tavaliselt on ettevalmistusaeg kaks-kolm kuud]. See tähendas, et mul jäi ainult üks tund klaveriga kokkuharjutamiseks. Hingasin sügavalt sisse. Ja välja vist kaa.. Hästi - teeme ära!

Pärast hommikust järjekordset väsitavat tai-chi tundi lohistasin end harjutusaegu kinni panema. Palun järgmiseks esmaspäevaks ja teisipäevaks ja.. Esmaspäevaks? Palun. Teisipäevaks? Oot, sa oled praeguse seisuga ainuke soovija - tule esmaspäeval uuesti - kui rohkem harjutajaid selleks ajaks ei ilmu, siis sinu pärast me ruume lahti ei hoia! Oleks on paha poiss, aga vaid kuumus ja kurnatus takistasid mind tädi peal võitluskunsti proovimast...

Pärastlõunal oli üle mitme nädala jälle Schuberti-kursuse tund, viimane enne eksamit. Klassis ootas mind 'heade uudistega' mu klaverisaatja Caterina - kas sa teadsid, et eksam on järgmisel reedel?!?! ---



PS: ükskõik kui väsinud sa ka poleks - koridoripõrandal ei tohi istuda, isegi mitte omaenda viiulikasti peal. Avalikke taguotsatoetuspunkte on iga korruse peale üks ja kui see on hõivatud või sul ei jätku energiat selleni jõudmiseks, siis.. kahju küll!

3 kommentaari:

Maria ütles ...

Kuidas eksam läks?

ev ütles ...

tänan küsimast: eriala eksami sain 30st 28 punkti ja Schuberti eksami 27 punkti. Hästi :)

Maria ütles ...

Ohoo! Siis on ju super! Äkki siis polegi 3 kuud vaja alati :p
Ma sain ka oma väikse laulueksami läbi. Nüüd on pidu ja pillerkaar ehk ohtralt kooriprojekte.