9. veebr 2009

The Neverending Illness aka...


.. 2 weeks, 3 days, 4 hours
The Curious Case of Evelin Ester
The Air I Can't Breathe
Revolutionary Cough
27 tissues
Burn After Sneezing

must I continue?

Mul on kõriauguni sellest tõvest! See on isegi kõik ümbruskonna harakad ja varesed maha murdnud. Mõned kuldnokad on siiski alles jäänud ja neid jään ma öösiti kuulatama kui köha ja mõtted magada ei lase. See on veel üks asi, mis mu aju ja keha sassi on ajanud - kuulmismälu ja sisetunde järgi peaks nende laul kevadega kokku käima, kalender näitab aga alles veebruari algust...

Nii ma siis istungi kodus ja vaatan filme. Loen eesti inimeste mõtteid. Kurvastan nende pärast. Üks öö mõtlesin haridusreformi välja. Kuulan Klassikaraadiost saadet Nokturn. Mu unetus on ka toakaaslasele külge hakanud, tõbi veel õnneks mitte (ptui-ptui-ptui üle vasaku). Vahel üritan haigust ehmatada ja lähen välja jalutama. Järgmisel päeval maksab tõbi kätte ja sunnib mind õhtuni magama. Otsin poplugudest elu mõtet. Teen kingituste nimekirja. Te kõik olete sel aastal vääääga head sõbrad-sugulased olnud, aga mul lihtsalt ei ole jaksu šopata :( Ma loodan, et te ei pettu - ehk läheb juunis paremini? Kuigi. Varasemast kogemusest tean öelda, et ka suve alguses kipun ma tõbiseks jääma... Maitea, igaks juhuks kirjutage Jõuluvanale ka oma soovidest.

Nõnnaviisi. Selle nädala jooksul peaksin La Villettast välja kolima. Loodetavasti jõuavad kõik teie arvukad lugejakirjad ja joonistused enne minuni kui ma aadressi vahetan. Rohkem nagu ei tulegi midagi olulist meelde. Sellisel juhul on alati targem lõpetada.

Dööd :)

4 kommentaari:

Läänesandid ütles ...

Või siis kevadlinnud juba seal... Jaah, mäletan, et ka mõni nädal tagasi oli nende kaunist röökimist kuulda. :)
Kuivõrd loominguline ka uute filmipealkirjade väljamõtlemine ka poleks, ikkagi hoian ma seda tervisepöialt Sulle, et Sa enne kodumaa puhta pinna puutumist saaksid seal end taas inimesena tundma hakata. Kuid tegelikult usun ma, et mida varem Sa mitte-just-maailma-kõige-kuivemast-ja-soojemast Villettast minema saad, seda kiiremini tervisealane progress aset leiab.
Kalli!!

PS Huvitav, kes neid sõnu välja mõtleb, mida siin kommenteerides tuleb kinnitada? Tean, et masin... Aga andekas masin sel juhul. :)

Pöörx ütles ...

Burn after sneezing.. :D eheheheee, minu arust mõjub see haigus sulle suht hästi :D Ei tegelikult, saa ikka terveks. Ilmselgelt igatsed sa Eesti aastaringset halba suusailma. Usu mind kui sa jala Eestimaa pinnale tõstad oled paugupealt terve :)

ev ütles ...

Tänud toetuse eest! Njah, vanasti saadeti külmetunud kunstnikke ikka Eestist Itaaliasse tervenema.. ajad muutuvad, inimesed koos nendega - loodame, et kliimavahetus mõjub positiivselt :)
btw, Liina: minul käskis see massin korrata sellist sõna nagu gasemat. Huvitav, kust ta teadis, et ma nohune eestlane olen?

Läänesandid ütles ...

No masinad on targad siis vist... "Pogenuna" - olgu, seisund nagu "pogenu" ja ma siis kirjutan siin pogenuna... :)
Tervist!