7. dets 2008

Külmavõetud turumutti oled näinud?







Kompenseerimaks visuaalse stiimuli puudumist viimase postituse juures, lisasin ma seekord oma jutuvada taustaks lausa viis pilti! Kaalude värk, mis teha...

Käisin nädalavahetusel turul, õigemini kahel turul. Kuigi üsna raske oli aru saada, kus üks lõpeb ja teine algab, sest linna süda Duomost Cadornani oli inimesi paksult täis. Ma ise ka imestasin, et sellesse massi kaks päeva järjest sisenesin! Muidugi teine kord oli pigem tingitud sellest, et alternatiiv oleks olnud viibida sama hulga inimestega koos maaluses plekkpurgis.

Kaubeldi nii juustu-liha-maiustuste kui nipsasjade-lambivarjude-riietega. Kui toidukraam, mida müüjad ka lahkelt proovida andsid, välja arvata, siis erilisi ahvatlusi raha raiskamiseks ei tekkinudki. Kel surres rohkem asju-mängus olen ma selgelt viimaste seas ;) Kaks kõige jaburamat müügiartiklit olid kummalisel kombel mõlemad koera-kujulised. Esimene nägi välja nagu magav mängukoer, aga Inimene oli Asja sisse peitnud mootori, et jääks mulje elusast (hingavast) kutsast, kes lihtsalt parasjagu tudib! Õudusfilme võin ma vaadata, aga seda lelu ma puudutada ei suutnud. Minu elav fantaasia hakkas muidugi tööle teemal, mis järgmisena välja mõeldakse, et kõigil oleks küljesoojendaja... Ohjah. Teine Asi oli mõeldud siidikäppadele, kes ei viitsi leivaraasukesi laualt ära koristada - loom lippab üle laua ja korras! Vileda võib pankroti kohe välja kuulutada!

Üks tarkuseteradest, mis mulle kodust kaasa anti, on et turult ei saa kunagi tühjade kätega ära tulla - kui mitte midagi vajalikku ei leia, osta vähemalt kassipoeg :) Selleks on minu puhul veel selgelt liiga vara, aga midagi ma siiski sain. Eile käitusin kohalike kombel ja ostsin fritella-nimelise friteeritud-suhkrustatud taignalätaka, mis maitses täpselt nii, nagu ta kõlab. Täna rahuldasin aastatepikkust uudishimu röstitud kastanite vastu. Selle ostuga jäin õnneks pisut rohkem rahule.

Eile käis mu toanaaber Como järve ääres rikaste inimeste juures peol, pool õhtut tuulas oma kapis - mida selliseks puhuks selga panna? Ja siis läks ta jääkülma duši alla pessu... Ma polnud üldse kade, et mina pidusse ei saa ;)



Kommentaare ei ole: