24. dets 2008

Uue aasta esimene lubadus



Esmaspäeva veetsin pühadeks valmistudes: koristasin, viisin voodipesu pesumajja, julgesin lõpuks oma esimese kuu arved kokku lüüa. Selgus karm tõde - kuu aja jooksul olen ma ära söönud 4 kilo šokolaadi! Vajusin mõttesse...

Öeldakse, et igal inimesel on oma teatud kogus alkoholi, mis ta elu jooksul ära peab jooma. Noh, miks see ainult joogi kohta käima peaks?! Mina täitsa usun, et mul on igal aastal ette nähtud teatud kogus šokolaadi, mis lihtsalt tuleb ära süüa! Ei maksaks unustada, et selle aasta esimesed 5 kuud ja 10 päeva ei söönud ma mittemingisugust magusat, sh šokolaadi. Ka vahetult enne siiatulekut, kui olin 3 nädalat Usas, kadus mul šokolaadi isu täiesti. Ostsin teisel päeval 150gr valget ja sõin sellest ühe rea. Ülejäänu sõitis turistina koos minuga pool Ameerikat läbi enne, kui ta ühel eriti nirul hommikusöögil oma loomuliku otsa leidis. Kui need kaks perioodi kokku liita, saame lausa 6 šokolaadivaba kuud! POOL AASTAT!!! Millalgi pidin ma ometi kaotatud aja tagasi tegema ;)

Siiski, 4 kilo.. see on tudengi rahakotile paras põnts (kakaooa turuhind saavutas just 23 aasta rekordi!), puusadest rääkimata.
Niisiis, pidulik (ja avalik) lubadus nr 1:

Uuel aastal söön šokolaadi ainult siis, kui keegi mulle seda pakub v kingib - ise end ei rahulda :P


PS: õnneks saabus eile esimene hädaabipakike kodustelt, võõrutusnähud jäävad kaugemasse tulevikku :)

3 kommentaari:

Läänesandid ütles ...

See pilt on ju nii ahvatlev! :)
Sõbralik soovitus - kui ikka vahel üle pika aja kuskil eriti ahvatlevat šokolaaditoodet näed, ära jäta teda nukrutsema - vähemalt ma pole seni suutnud ja hea on teada, et on veel selliseid "nõrku", kel on "ei" ütlemisega vähemalt vahel mõningaid raskusi...

:)

piret ütles ...

Aga mind hoopis huvitab, et kuidas sa küll kindlaks tegid, et sa just 4 kg šoksi ära sõid 6 kuuga. Kas sa pead kõikide tarbitud (toidu)ainete kohta rehnungit? Näiteks mind huvitab et kui palju sa kaalikat aastal 2008 sõid;)

Piret (ellekast või nargenist, kuidas soovid)

ev ütles ...

ähh, sa ikka üldse hoolikalt ei loe: 4 kg sõin ma ära üheainsama kuuga! muidugi pean ma arvet oma kulude üle siin - kõik tšekid on alles!!!
Kaalika osas võin ka täiesti täpselt öelda, et o grammi. Issand hoidku, kui ma pean seda hakkama ka kunagi järgi vitsutama...