4. mai 2018

Roadtrip, baby!


Kõik sai alguse sellest, et ma ei oska puhata. Nii, kui mõni pikem vaba periood on, leian ma endale mingi projekti ja proovid ja kontserdid ning kõige halvemal juhul võtan end tööst ekstra vabaks, et kusagile kooris karjuma sõita. Jõulupuhkus - Messias; suvepuhkus kolm nädalat - iga pühapäev eri kontsert; lihavõtted - Johannese passioon. And the list goes on and on and on.. no kaua võib, eksole?!

Võtsin siis asja kätte ja hakkasin puhkust planeerima. Lauluvaba puhkust, et ei pea muretsema hääle hoidmise pärast või et pool päeva istud ühes proovis ja teise poole teises ja nende kahe vahepeal liigud punktist A punkti B. Töövaba reisi, kus pärast koosolekuid ei torma kohalikku kaubandusse rehitsema. Sellise suure vabadusega ilmnes aga otsekohe hunnik probleeme:

  1. Millal puhata?
  2. KUS puhata?
  3. Milline puhkus: linna-, ranna-, seikluspuhkus?
  4. Kellega puhata?
  5. Millise / kelle raha eest puhata :P ?
Liiga palju valikuid ühe vaese, kogenematu puhkaja-Kaalude jaoks! Siinkohal olen ma üüratult tänulik oma kallile tiimile, kes minu otsustusvõimetut hala ja valju ümber- ja ümber- ja veelkord ümbermõtlemist pidi kuude kaupa taluma. 

Lõpuks, pärast pikka agooniat hakkas tänu välistele teguritele selginema, et puhkus ikkagi tuleb ja veel milline - enneolematu ja eepiline roadtrip! Kaks kanget kahvatuvad, Ah ja Oh nõrkevad selle teekonna ees! 16. päeva jooksul Eesti-Läti-Leedu-Poola-Saksa-Holland-Belgia-jälle Saksa-Taani-Rootsi-ja laevaga Tallinna tagasi - 5000 km, piu-pau ja põmm!!!! 

.. 

Kas ma juba mainisin, et ma ei oska puhata? Ja et ma sõidan enamiku teest üksinda? Hakkas põnev, mis? No aga jääge kuuldele ;)

Teie hullumeelne,
Ev


Kommentaare ei ole: