13. aug 2021

Österreich-Esterreich über alles: pool reisi läinud, pool reisi alles

Tänase päeva kirjeldamisega ma kahjuks täna õhtul valmis ei jõua. Teen aga alustuseks fotopostituse ja lisan mõned mõtted eesootavast ning kui varsti jälle pikem rongsesõit kätte jõuab, siis võtan kirjatükkidega end järele. Küllap teil on nädalavahetusel nii mõndagi targemat teha, kui reisikirjeldusi lugeda.. isegi, kui need on minu omad :) 

Mida teeb üks madalalt maalt pärit piiga, kui ta elus esimest korda väga kõrge mäe otsa satub? Õige. Pilte. Veel pilte. Ja siis igaks juhuks veel pilte. Kuigi kõik see hunnitu ilu ju tegelikult pildile ei mahu.. Noh ja kuna täna lubati külastusgruppide väiksuse tõttu erandkorras ka mäe sees jääkoopas pilte teha, siis mis te arvate, kas ma kasutasin juhust? Jah. Tegin VEEL pilte!!! Seega on pildipost kohe eriti asjakohane. 


Aga kõigest, mis juhtus tänasel 13. augustikuu reedesel päeval (ja laupäeval-pühapäeval),  juba järgemööda pisut hiljem.

* Kus ja kellena töötab praegu Grey Anatoomiast tuntud Nathan Riggs;
* Kuidas ma elus esimest korda välismaal üksinda rendiauto võtsin - kõige uuem ja uhkem auto, millega ma elus sõitnud olen - Subarikust sai nädalavahetusks Bemmimemm!;
* Kuidas ma kogemata juba Saksamaal käisin;
* Kuidas ma tänu toredale bussijuhile koopas ära ei külmunud ning tegelikult üldse elusa ja tervena mäe otsas ära käisin;
* Kus ja kellena töötab nüüd kursavend Mati;
* Kuidas Freibad on üks tore leiutis ja hea, et see mulle õigel ajal meenus;
* Kuidas guugelmäps ja autogeps omavahel tülli läksid ja mina veel ühe elusa mäe otsa ronida sain;
* Ja lõpuks kõige olulisem, kuidas mitte midagi ei tule mitte millestki 🥰







23200 sammu, 1586 m




Kommentaare ei ole: